Monday, December 3, 2012

I just missed them :'(





Gambar lama. Zaman persekolahan. What? Me so cute huh? Hihi.
Dah berbulan bulan kan saya tak update blog nih. Hmm lepas ni lagi lama la saya tak update. Kemana saya pergi? Later i tell you guys. Hmm sobs sobs. Sesungguhnya sekarang saya sangat rindu zaman persekolahan. Hmm sangat sangat. Bayangkan lah dulu, sampai setengah hari kita dengan kawan kawan kat sekolah. Gelak sana sini. Gosip situ sini. Belajar sama sama. Makan sama sama. Hmm tu semua memori yang paling tak dapat dilupakan. Sedang duduk sesorang mesti kita teringat kan? Sambil saya tengah taip ni pun, dalam fikiran cuma teringat masa dulu. Nak saja cerita kat sini tapi terlalu banyak kenangan.


*  * Ini dengan awekkk kami Natasya Alia , time sukantara dekat USM :)

Those girls, i miss them a lot. Saya masih ingat kenangan yang lawak dengan awek awek saya nih masa hari merentas desa 2012. Masa tu macam biasa lah perempuan akan lari dulu. Kami ingat masih lambat lagi nak mula, so kami gosip lah kat belakang sekali berhadapan dengan lelaki lelaki yang tunggu turn nak lari. Kami ni malu nak lari depan lelaki dan sepatutnya duduk di barisan depan sekali masa nak lari tuh. Tapi disebabkan asyik bergosip sampai tak ingat dunia, bunyi siren pun tak dengar..last last tengok semua budak perempuan dah lari. Yang kami ni tercengang. Aisehh masa tu rasa macam tak nak lari dah. Yela tinggal kami tiga orang je yang kat belakang. Memang agak malu ahhh..cikgu semua pakat tengok kat kami je. Hmm kami pasrah saja dan lari sambil gelak gelak. Haha.
Kenangan kat dalam kelas..hmm tak yah cakap la kan, memang banyak sangat. Setiap hari dengan kawan je. semua sekali. Selalu borak panjang2. Dulu time PJK selalu buat senaman sebelum nak main. Konon lah nak kempiskan perut haaa...tapi buat 2, 3 kali je dah penat. Haha. Hmm rindunyaaaaaaa....
Kenangan terakhir dekat sekolah, hmm masa sambutan hari guru tahun ni. Saya form5 dan semua form5 kena menikmati dgn gembiraa eh sebab last year. Hari yang memang best ! Tak sangka pulak hari tu akan jadi hari terakhir saya dengan kawan kawan sekolah. Hmm sedih sangat. Sekarang saya rindu nak gelak kuat kuat dengan diorang. Terlalu banyak sangat kenangan waktu zaman sekolah. Tapi tak semua saya boleh cerita kat sini, cukup lah dengan mengingatinya saja. Hmm, lastly i miss my friends. Really really miss them !
#Please wait for my next entry. Hihi. Bye assalamualaikum....



SUKA ? LIKE JERR ;) TERIMA KASIH DATANG LAGI ;)

No comments:

Post a Comment

-->