Friday, July 27, 2012

yeayyyyyyyyyy ! Alhamdulillah :)




aku dah lama berehat daripada blogging neh ya ? busy ;) hm tapi sumpah rindu gegila dekat blog . ingat lagi dulu sanggup jaaa tdo lewat demi blog neh , waaa cepatnyaa masaa berlalu cepat betul aku tinggalkan semua tuh :') no , sikit pun taklupa dekat blog cuma tadak masa nk update deaa macam dulu jaa kalau bole hari hari nak update tapi nk buat mcm mna kan busy gilaaaa ='= ohhh yeah ohh yeahhh semalam aku baru abes paper utk UJB2 tapi kan dah dpt dah markah utk beberapa kertas yg cikgunyaa expert gilaaa tandaaaa . damn ! resultnyaa sangat-2 hancussssss :') oke saya berjanji dengan ini saya akan buat betul-2 bilaa tibaa trial SPM nnti , doakan sayaaa eh ;) eh , lupaaaa selamat ramadhan al-mubarak kepada muslimin muslimat semuaaa . lambatnyaaaa aku wish dah puasa yg ke-7 dah :) relex-2 wehhhh nak rayaa dah baju raya beli lg ? warna apaa ? berapaa pasang ? hewhew . tunglah depaa dah adaa baju rayaa aku sepasang pun tadak lagi :') puasa tinggal tak lg ? tunglah aku sari pun tak tinggal lg . alhamdulillah , puasa tahun neh nk bg penuh tak kira apa jadi sekalipun , hewhew . nampak benar nipunyaaaaaaa (; kalau perempuan bole puasa penuh aku nak jaaaaa tapi hm faham sendiri eh :) oke-2 lari tajuk dah neh , first aku nak bgtau ohhhhhhhhhhh duniaaaa anaaaaa yg punyaaaaaaaa :) semalam ptg aku tido lepas tuh adaa msuk msg dari budak senget neh TIQAH dea ckp weh result PLKN keluar dah ? aku tk dpt syoknyaaaaaaa , aku dgn mamun neh terus onl bukak lappy ya lah kan excitednyaa nak tao semuaaa neh , onl fb dlu bukak-2 fb minah ngekkk neh plak tulis kat wall dea , dea pun tk dpt . ouhhhh semakin berdebar-2 jantungku ini takotnyaaaa kalau dpt . aku IM dea mintak link dea gelak kat aku , k fine aku tahu laaa hang tk dpt banglaaaa nyaaaaa . hewhew :) then dea bg link aku bukak tak bole ouhh sumpah tensionnyaaa time tuh . pastuh adaa sorang budak neh bg link lain kat aku bukak-2 bole alhamdulillah , masuk bubuh ic takotnyaaa nak tgk sambil dea jalan nk bukak tuh mcm-2 doa aku bc punyaa tkmao bg dpt but alhamdulillah nasib menyebelahi aku , aku tak dpt pun  tgk lah gmbr atas tuh ;). ohhhh yeah ohhhh yeah . ;) * muah sikit dekat org yang pilih PLKN neh :) yg dpt tuh p lah hampa kan muka-2 baik nnti berkhidmat utk negaraa oke , selamat maju jayaaaaaaa bilaaaa disanaaaa . jangan nages jangan buli org dekat sanaaa . hewhew ;) plan mcm-2 lepas SPM semuaanyaaa bole berjalan dengan sempurnaaaaa  . ohhh sukanyaaaaaaa . kbye ;) Assalammualaikum .

SUKA ? LIKE JERR ;) TERIMA KASIH DATANG LAGI ;)

No comments:

Post a Comment

-->