Friday, June 1, 2012

____ !



Hai , selamat malam . entah kenapaa duaaa tigaaa hari neh aku rajin update blog . aku jeley kawan aku punyaa blog pehpeh , rajin deaa update dgn ceritaaa deaa . aku neh bukan apaaa , malas nak update g pun tadak ceeritaa apaa nak ceritaaaa . tapi dalam cuti sekolah neh banyak pulak aku nak kongsin ceritaa dekat hampaaa . HAHA . hampaa mesti rindu aku kaaan ? *tangan didada mataa ke atas . sapaa laaa nak rindu dengan ceritaa hang fatin hoii . dah laa muhong kuat . HAHA . nope laaa aku ta mcm hampaa sangka kan aku jujur :) kahkah . *jujur laaa sangat :) k , malam neh ta ramai onl facebook , lepaa p menghilang tgk super spontan kod nuh :) haha , whatever ah . aku baru balik tusyen neh , serius aku lapaq . tapi tadak mendaa nak makan , lepaa makan abeh dah ta tinggal kat aku (: okay , lari topic dah neh , btw happy gilaa dekat tusyen tdi . cikgu ayu serius sporting abeh , pehpeh . ily cikgu ;) tapi kan , yang ta syoknyaaa baju iteww sama dengan ex iteww tuh :( taa sukeee laaa itewww . menci menci lah . time itew nampak dea pakai baju samaa tuh itew mcm nak balik rumah tukaq jeeee :( iteww ta sukaa aw . dh laa itew kenaa duduk depan deaa , serius iteww meluat . lepastuh kawan iteww neh saraaa , syarifah and sihin dok bahan teruk kat itewww . janji laa apaa lah semuaa lepaaa cakap :( hm hm , kami ta janji pun , deaa yang tiru kami . tapi kan maybe jodoh kami letuw . HAHA . *deaa still sayang aku kaaa ? dak kod , dea dh adaa yang lain ;( serius iteww jeley :')
sayaa sayang awk lg tao , jangan hampakan sayaaa walaupun sayaa dh adaa yang lain awk tetap adaa dalam cartaa hati sayaaa :') muachh ;) k bye .



SUKA ? LIKE JERR ;) TERIMA KASIH DATANG LAGI ;)

No comments:

Post a Comment

-->