Wednesday, May 30, 2012

aku panaih ! :')



Hai , Assalammualaikum . selamat malam , salam 1 malaysiaaa ;) HAHA . hampaa rindu aku dak ? kalau rindu aku lg rindu hampaa sangat-2 . okay , aku nak mulaa bicaraa neh , ehem ehem sakit tengkak sikit sebab punyaa bebai dekat org ! herrr . lu bikin wa panaih sajaaaa ! hey , budak toksah nak busy body hal org bole dak . aku heran btoi laaa org yg sukaa busy body hal orang neh , contohnyaa mcm hang neh . hoii , lepas neh toksah nak cakap pasal aku nan ______ tuh . aku dah tadak apaa-2 dah nan deaaa . hang minat dea hang habaq , neh dak dok p jaja merataa tempat yang org lain gosip hang couple nan deaaa . ceh , puihhh puihhh ! hang ingat aku jeley , sikit dak laaa weh . okay , aku tengah geram dekat org org tertentu neh . nah triple F p kat mukaa hang . hang tao dak peqagai busy body hang neh org ta sukaa , hang ubah laa sikit . aku bukan bajet alim ka apaa , tapi aku ta sukaa pqagai hang . aku tau hang kawan nan dea , dulu hang satu sekolah nan dea tapi ta payah laa nak p bukak ceritaa pasal aku nan dea kat org lain . ergh ! meluat laaa weh . serius . stop laa citaa pasal aku nan dea , stop stop semuaa neh . walaupun aku tak kenai hang tetap aku geram dengan hang . aku pun tak perfect nak kataa kat org mcm-2 , tapi aku tak gilaaa nak kata kat org ta tao pasal . toksah laa cari gaduh nan aku . aku SPM tahun neh , hang pun SPM . jangan laaa buat bendaaa-2 neh semuaaa .  kitaaa nak SPM , SPM weh , bukan PMR . and bkn masa kitaa nak main-2 lagi . pada hang dok p begosip pasal aku nan dea , hg p baca buku lg bguih weh . hang dapat apaaa ceritaa pasal kami ? errr . untuk pengetahuan hang , aku dah bole lupaa dea doh . serius boleh dah . aku tak mcm dlu , aku dah ubah pqagai aku . dulu ya laa mcm oeg gilaa pnyaa sukaa kat dea , laaa sory to say arh ! last untuk hang . stop dengan peqagai busy body hang okay . SELAMAT BERUBAH ! k bye . 

SUKA ? LIKE JERR ;) TERIMA KASIH DATANG LAGI ;)

No comments:

Post a Comment

-->