Monday, May 28, 2012

hai , lol lol (:




Fuyoo , fuyoo lamanyaa aku tak becekerama dekat blog nih . fuhh karbon monoksida semakin berleluasa nampaknyaa . ehhh , sat sorry weh aku dok buat cun kat ataih neh . erm , takpa nnti lepas aku SPM tiap2 hari aku siram hang blog naa . :) aku bg kasih sayang sepenuhnyaa dekat hang sebab sekarang aku memang tongah busy gileww neh . Ya Allah gelinyaa aku ckp mcm tuh , memang lamaa benaq aku ta update smpai password blog lupaa , nasib hentam yg mnaa engat semuaa aku boh tetibaa satu password tuh bole , ALHAMDULILLAH , ;) jangan merajuk naa sayang , nnti lepas SPM aku bg hang cantik2 mcm aku . eee , perasan dah . dashbord blog pun dah tukar dengan cantiknyaa , huh ! btw aku ta sukaa , aku nak yg lmaa , yg sekarang bole buat aku pening tahap maksimaaa . fuhh ! kronik habaq hang . :) sekarang mood holiday , btw aku baru lepas abeh exam penggal ! pehpeh , result tunggu lepas cuti neh , btw aku dah sedaya upayaa buat yg terbaik , terima dgn seadanyaa kalau adaa failed pun (:

whatever ahh kan as long as you love me baby :D apa neh apa neh ? tersasar plak . hurm aku baru baik demam sekarang , demam rindukan deaa :'( tssk tssk duk buat jiwang boleh . hm , aku cuma tak sabaq nak tunggu lepaih SPM sebenaqnyaa , mcm2 bendaa dok main dalam pala otak aku . NAK KAWEN ! haha .
*awal lg naa fatinizaa . :p

okey malaih nak becerita panjang panjang . just nk btw sapa yg amek exam penggal nnti , harap result dpt omey omey belakaaa ;)

kbabai , Assalammualaikum :0 


SUKA ? LIKE JERR ;) TERIMA KASIH DATANG LAGI ;)

No comments:

Post a Comment

-->