Sunday, March 11, 2012

stop trying to make me fall in love with you :')



hai. kitaa here. hmmmm kitaa kekurangan mood . why ? jap ehhhh nak tengok balikk . hmmm  okayy mood kitaa - 00000000 . ahhhhh taktahu lah apa punya feel . sedih ada happy ada marah ada menyampah ada meluat ada benci ada taksuka ada takut ada . ahhhh complicated la ! kitaa nak je share semuanyaaa kat sini, tapi takut ada yang terasa or whaaaaaaaat. hmmmm kay kitaa single la. percaya tak ? ala percaya jela . hmm susah nak terima kenyataannya lah , ;) saya sudah tidak berpunya. saya sudah bujang la ;( aiyaiyaii. semua salah sayaaaa. salah saya. saya bodoh. saya bodoh. saya sia sia kan orang yang sayang sayaa, saya bodoh la ! ee stupid dupid . bebal betul kepala hotak ni . eyy . awaaaaak . jangan lupakan saya ya ? saya harap saya ada kat tempat yang paling special dalam hati awak. walaupun kita sudah tiada apa aapa. saya tetap milik awak. and awak tetap milik saya ;') saya akan tunggu awak sampai bila bila , walaupun masa tu awak sudah berpunya. hihi. saya saaaaaaaaayang Razi ! saya sayang awak sampai saya mati. macam awak cakap lah. saya sayang awak hingga nafas terakhir saya. hihihi :') awak awak. saya taktahu lah kenapa saya sayang awak gila gila babeng. awak mandrem saya ye ? hihi saya cinta awak ! saya suka awak . sayang awak ! saya nak hidup dengan awak :( hmm. awak awak . haaiyoo. awk awk . setiap hari saya baca text awak yang lama lama duluuu. and setiap hari juga la saya sedekah air mata saya . haih awak awak , sorry , saya dah membazirkan air mata saya untuk seorang lelaki. hehe. taktahan do :) awak dah buat saya gilakan awak . sayaaaaa rinduuuuuuuuu. rindu time kita dating , hmm . ingat lagi ? masa kat KFC tuu , kita dua dua malu malu nak beli KFC . sakai betul . tapi sweet ;)  hehe banyak betul kenangan kita kan awak kann , menyampah betul bila kita jadi begini . haih payah ! awak awak , nanti bila dah ada gf baru, jangan lupa saya ya . ingatlah saya ,'' kitaa gemuk yang poyo. yang kuat nangis '' ;) hehe awk , saya ikhlas nak lepaskan awakk untuk orang lain :') ye saya ikhlas , hm *act , takpun . er awakk . saya sayang gilaaa awk tao . hahahaha kbye . 1 4 3 RAZI .  forever and alwayss .  okay kitaa stop sini eh ;) semalam kitaa super saver dgn capital M , serius happy gila babeng dengan diaa . diaa sukaa buat saya gelak . wah ! fall in love with you laaa sayang ;) tapi saya dengan diaa just as friend okay , taa lebih taa kurang , senang citaa kami neh TTM lah ;) apaa itu TTM ? haa , cari sendiri eh . ;) saya bukan jenis org yang patah tumbuh hilang berganti . ;') semalam kami start supa sevaa , 3.30-4.30 a.m , pastuh rasa taa puas lg kod , sambung balik 4.30-5.30a.m . wahh , lama gilaa kan ? time cakap2 tuh adaa lah dengar something , saya btw diaa yang sayaa takod , diaa kataa buat ta tao sajaaa , pastuh dlm beberapa minit pastuh dengar ayam gerak kitaaa bgun pg ! wahhh , first timee kod supa sevaa smpai lama mcm neh ;) hikhok :/ awk si capital M sayaa sukaa kawan dengan awk , sbb awk caring , awk nakal , awk handsome boy , sayaa geram dgn awk . *muah kanan muah kiri . gatal kau fatinizaaa ;/
okay , semalam abg kitaa call , sekarang diaa di PLKN balik pulau nuh , jauh ! then semalam diaa ada btw satu pesanan dekat mama kitaa suruh btw sayaa , yang PLKN tahunn neh wajib utk semua form5 tahun neh , taa daa pengecualian doh :( kitaa dengar mcm nak bunuh diri jaa , sebab selama neh mmg kitaa doaa yang kitaa taa dapat , kitaa ta mao p situ lah . last2 dengar semuaa wajib . okay lah kalau mcm tuh , tapi yang geram gila babeng sngt tuh taa daa 3bulan dah , diorang buat 6bulan sekali groupp . mati kitaa dok dlm tuh , tak kuar mnaa dok dlm hutan tuh :'( makkkk ! ta mao p . jom kitaa p rasuah ketua paling atas dekat pihak PLKN neh . grr ! ini tidak adil , tidak adil diorang buat mcm neh :'( tapi semalam kan , sayaaa btw capital M yang kitaa wajib p , sebab diaa pun form5 jgk . diaa kataa jom kitaa lari siam lah , taa pyh p . balik t kitaa bwk ank kitaaa , kalau org PLKN mai cari kitaa , kitaa btw lah , anak kitaa taa da spaa jgaa . wahh ! nakal lah awk sayang :/

*
*oi stalker , thanks sebab baca . saya hargai . ha . dah baca , takpayah bawa mulut k . kunci elok-2. tauu . pahala ganjarannyaa. hehe . kbyee . mcuhlovee ,-  :*


SUKA ? LIKE JERR ;) TERIMA KASIH DATANG LAGI ;)

No comments:

Post a Comment

-->