Monday, February 27, 2012

okay2 saya sedih dari semalam :'(



haii,lama kita ta update ini blog.fuhh2 buang habuk.okay kat sini nak cerita
yang kita dengan SUPERMAN kita dah ta bersatu dah :'(
relationship kami hanya sampai 1year4days.fuhh , sayang kod.
bukan sehari dua kenal,dh setahun.okayy , anggap jaa ini takdir kita.
kita tak da jodoh nak bersama :'(
awk2 jangan lupa saya tao,saya sayang awk.saya 24hours engat kat awk .
saya harap awk mcm tuh jgk tao :'( saya tao salah saya,saya mintak maaf .
cari kesalahan org lain mmg senang,tapi nak cari kesalahan sendiri amat susah .
awk jangan lupa tao angan2 kita yang kita dok sembang selalu .
okay,korang tengok blog kita belah kiri still ada pic dy ngan tarikh anniversary kan .
mesti korang tertanya2 kan kenapa kita tak pdm,then mesti korang kata kita gila bayang kan ?
ta ,bukan mcm tuh ta sma sekali , kita ta nak pdm , biar dia kekal di situ . kita ta sanggup nak
delete mcm tuh sajaa . kita still sayang dia sngt2.tapi kami ta da jodoh,saya terima dengan seadanya :'(
bgun sbuh2 tdi saya try tgk nfon saya kod2 ada msg awk even satu.tapi hampa sekali .
satu pun ta daa , time tuh jgk saya nges sorang2. tidak pg2 ada jaa msg awk kejut saya bgun subuh,
tapi lepas neh kena alarm sendiri lah.huargg , sedih gila :'(
jadi sekarang ta pyh tao laah kenapa saya break dgn dia.tak perlu saya cerita kat sini .
kalau saya cerita memang punca dari saya.masa ta bole nak undur kebelakang.
sekarang baru nak menyesal ta pyh lah kan :'(
lg pun selama neh dia selalu nak cari kesalahan saya,cukup lah dpt satu pun kesalahan saya
dia akan pebesar then putus . senang jaaa kan ? :( hm .
dah cukup panjang kod , okay sampai takat neh jaa lah cerita saya .
tuhan tolonglah jaga dia dengan baik , saya sayang dia.saya ta nak apa2 terjadi kat dia sebab saya .
awk2 take care tao . ISTILLLOVEYOUSOMUCH :'( IMISSYOU :'( INEED YOU :'(
tapi nak buat mcm mnaa saya dah ta bole nak pikat hati awk semula . saya sakit gigi :'( grrr (!)
assalammulaikum . :'(



SUKA ? LIKE JERR ;) TERIMA KASIH DATANG LAGI ;)

2 comments:

  1. alohx . jangan sedih2 ye :) jadikan dia sebgai teman tapi mesra . oke jugak kan ? :)

    ReplyDelete
  2. yeah , saya akan cuba ta nges2 dah . ;)

    ReplyDelete

-->