Wednesday, February 15, 2012

one year,iloveyou.




Assalammualaikum and hello :) , hari ini nak cerita pasal

ONE YEAR ;) .
saya tahu 22/2/2012 sememangnya lambat lagi , tapi ta salah kan saya
buat persediaan wish awal-2 . saya tahu saya pulun , tapi bukan nak riak
yg saya kapel smpai setahun dah ,
TIDAK SAMA SEKALI KAY? sbb saya sebelum neh kpel ta penah sampai setahun , out :)

#okay mohd razi yeah i admit i cry lot about you.but  i cry because iloveyou .
mmg kadang-2 menangis sakit hati,tapi ubat dia hanya awak sahaja yang boleh
ubati *puihh jiwang .awk selalu sgt buat saya menangis dan juga boleh buat saya tertawa
setiap hari.bila awk tiada mungkin tertawa tu hilang akn kembali tapi ta semudah DULU .

okay,tapi sekarang saya dah ta nak menangis lagi sebab awk,kerana saya ada baca
satu artikal cerita bahawa :
''setitik air mata perempuan jatuh kerana lelaki yg disayanginya,lelaki itu akan
disebat dengan tulang rusuk perempuan sebanyak 100x di akhirat kelak''
saya ta nak awk seksa di sana kemudian hari.saya syg awk,syg sgt-2. tapi awk tuh jgn lah
nakal sngt,jgnlah bg saya jeles sngt.t kita gadoh sy menangis.saya ta nak nangis,syg kesian awk ;(

*awk. saya nak bahawa kita bole sampai ke akhir hayat . *AMIN, saya syg awk.syg sngt-2.
tapi dalam carta hati saya mesti ALLAH syg syg,second mak ayh saya,third abg adk saya,forth awk ;)
awk duduk dalam carta yang ke-4.mna bole duk carta mula-2 . hikhik ;)
tapi awk saya sedeh tao ta, saya da ta bole nak on9, awk tuh ta bg :'(
tapi saya syg awk,tuh saya ekod jaa ckp awk apa yg awk suruh buat . IKHLAS TAO ;)
lastly : ya allah, panjangkanlah umur kami,supaya kami bole bersama pada suatu hari nanti .
ampunkanlah dosa kedua-2 kami, panjanglah hubungan kami,seperti mana kami jaga pada
sebelum-2 neh . lembutkanlah hati dia,untuk terima ku seadanya . *ecece , ombak rindu tuh ;)

*saya nak awk sentiasa senyum bila bersama saya :)

* i want our relationship end with marry.Amin.
I Love You So Much Muhammad Razi Bin Kodit .

[*Selamat Ulangtahun yang Ke Satu Tahun Sayang*]

SUKA ? LIKE JERR ;) TERIMA KASIH DATANG LAGI ;)

No comments:

Post a Comment

-->