Wednesday, December 21, 2011

nothing ;)



haii comel , hai cantek , hai tembam , hai hensem , hai kacak , hai hai semua ;)
eh-2 lupa , muah kiri muah kanan ;) hee ;) chill lah babe ;)
okay , meh nak story meh , eh-2 awk-2 semua tao ta ex boyfriend kita cari kita balik , hee ,
best meh ;) awk ada ? ta da kan ? HAHA .
#toksah dok wat gedix sangat hang tuh dah ada yang sayang . eh-2 lupa . HAHA .
kfoine (!) dia cari kita , kita ta layang meh , kesian dia meh , tapi saya dh ada yg punya .
arh (!) ta pyh nak kesian dlu dia ada kesia dekat kita , dok game-2 kita , ah , pegi main jaoh-2 lah awk .
sorry ta dpt lyn awk , sebab saya dh ada yg sayang , saya pun ta suka curang-2 . ;)
saya sayang boyfriend saya ;) <3 muah awk ;) rindu awk lah superman ;)
hee , kbai ;) layan muka buku kejap ;)



* ini pic kita awk , saya bagi dekat awk lah sayang .
iloveyousomuchcapital R <3
muah sana , muah sini ;)





SUKA ? LIKE JERR ;) TERIMA KASIH DATANG LAGI ;)

No comments:

Post a Comment

-->