Sunday, December 18, 2011

aku dah agak , apa yang aku agak selama neh :'( kini tiba masanya ;'(

Reactions: 


ohoii , apa cerita boypren girlpren sekalian ?
meh sini nak ceritakan meh , kasar ta tajuk kita kat ats tuh ?
tak kasar kan ? touching jaa ka ? chill lah babe ;)
okay hampa nak tao dak ? #sorry noh aku cakap bahasa kedah , phm-2 lah ,
ta phm tolong phm naa ;) hee . aku dah agak , apa yang aku agak selama neh dah terjadi semuanya .
apa yang aku agak ? ha , nak tao dak , boypren aku dah ta sayang aku , kerja mao cari kesalahan
aku setiap saat setiap detik setiap minit , setiap masa , setiap hari . tudia kan ? kejam dak ?
dah ta sayang aku letuw , buat aku cmtuh . sekarang aku tengah nges tao dak . aku rindu hang ,
hang off henfon . apa yg terjadi kat hang ? apa hang buat la ? hang sihat dak ? hang rindu aku dak ?
hang makan dak rini ? hang ada kredit ta ? semua aku tertanya-2 sekarang . hang ta rindu aku ka ?
hang sanggup buat aku cmneh . hang dah ta sayang aku dah kan ? aku dah agak . sorry lah ,
aku dah buat diri aku sayang hang , aku tao hang bukan yang pertama , tapi aku tao hang yang terakhir .
insyaallah ;) kalau ALLAH S.W.T sayangkan hubungan kita . tapi sayang kita yang tak hargai semua neh .
hang nak tao dak aku tengah taip neh pun aku nages :'( aku rindu hang . aku ta dapat msg hang pun rini sari ?
besar sangat ka salah aku dekat hang , sampai hang buat aku lagu neh . sedeh tao dak =__=

aku rindu hang ? sampai aku teriak punya rindu kt hang :'(
hang tak rindu aku ka ? hang tak sayang aku dah ka ?
hang jangan lah buat aku lagu neh .
kalau hang ta sayang aku sekalipun , hang jangan lah tunjuk
sangat yang hang benci kat aku . aku paham sendiri lah .
hang memang dah ta sayang aku . :'(
menangis dan terus menangis :'(
setiap masa aku tunggu text dari hang :'(
kbai ;)

SUKA ? LIKE JERR ;) TERIMA KASIH DATANG LAGI ;)

No comments:

Post a Comment

-->