Tuesday, November 22, 2011

HARIMAU MALAYA VS GARUDA :)

Reactions: 


hiii , assalammualaikum :) da lama kita ta update en ? sbb ta da cerita yg nak d ceritakan ? hee .
okay , kita mau cerita tentang bola sepak semalam , harimau malaya vs garuda . :)
okay , ce tgk gambar d atas tuh harimau malaya garang en muka dia ? HAHA .
ouh semestinya kita menang kan ?
kita berbahasa indon sebentar . HAHA . jgn marah en ya indon .
kemenangan malaysia ke atas indonesia  melalui sepakkan penalty pada malam tadi ,
menganugerahkan satu emas kepada skuad malaysia pada sukan sea kali ini .
TAHNIAH HARIMAU MALAYA TAKZIAH GARUDA  !!
WE ARE THE CHAMPIONS !!!
semalam rumah aku riuh gila rumah orang lain sunyi sepi . mao tak riuh kerja dok marah
indon jaa , dok jampi serapah pa ntah . suda-2 lah weh dok jampi-2 tuh .
tuh yg ampa ta menang tuh , dok jampi serupa apa lg .
ce hampa tgk malaysia ada ka jampi-2 ? malayisa watlek watpeace lg .
ampa macam-2 bagai . bukan nak cakap besar malaysia menang , tapi kita geram dengan
pemain indonesia , suka buat sinetron banyak . yg pengadil tuh pilih kasih .
deret mau malaysia jaa kena kad , yg pemain indonesia mcm-2 bagai ta bg pun kad .
orang patut bg kad merah jaa kt pemain-2 indon tuh . baru diaorang ada akal .
ini pengadil takut , tengok hang , hang balik jepun hang lintas malaysia jugak ,
kami rakyat malaysia nak bom hang . HAHA . hang tunggu hang . (!)
team malaysia hebat , namun rahsianya kerana malaysia ada seorang MUSLIM  ,
ada seorang THAMIL , ada seorang GURU , dan yang penting team malaysia ada
KHAIRUL FAHMI CHE MAT yg sentiasa cermat menangkap bola , dan malaysia juga
ada BADDROL BAKHTIAR yg sentiasa berikhtiar menjaringkan gol dari jarak jauh . ;D
dan yang paling HEBAT ialah kerana malaysia ada ONG (ONG KIM SWEE) HAHA .
just kidding ;) Tahniah malaysia  , Tahniah seluruh rakyat malaysia kerana menjadi
penyokong yang amat hebat .
#copy n paste ayat echa micha :)
Tahniah jugak kepada fandi othman . ilysm <3
#muahmuahmuah . HAHA . semalam anda kacak gila . terjatuh hati saya aw :)

''Kok siang niy gua mau ngomong endon yaa? Kok tekak gue rasak sakit ya? 
Ohhooho, Malaysia meneng dong ! Kok malu ehh. ''

HAHAHAHAHAHA!
#copy n paste cik sarra punya ; D



SUKA ? LIKE JERR ;) TERIMA KASIH DATANG LAGI ;)

2 comments:

  1. sy bangga jd anak malaysia!!!
    malaysia boleh!!!

    ReplyDelete

-->