Tuesday, November 22, 2011

Happy Birthday to me :)


hii , assalammualaikum . selamat pagi ;) kita nak wish bufday kita neh . happy bufday to me .
may god bless me . aw (!) hee . da tua saya meh .
tapi still nmpak muda . HAHA . #perasan .
tengs tao siapa yg wish kt saya . sayang hampa smua .
#muahmuahmuah . especially si buah hati jantung pisang berangan saya .
iloveyou b . muahmuah . awk orang first wish dekat saya aw . awk ta tido semalam ,
sbb nak wish dekat saya . tengs tao . kalau hari besa neh jgn harap lah awk nak tnggu
tepat pukul 12 awk mesti lari tido dah tinggal saya . saya engat semalam bukan awk yg first sbb
saya tao awk tertido , tapi ternyata ta , awk orang first . iloveyou .
bufday kita ma kita ta celebrated sbb abg kita exam SPM . tiap-2 tahun kita sambut sekali ,
sbb bufday dy pun dekat dengan bufday kita . huarghhh (!) nak nges . sabor jee lah . ;)


harini jgk anniversary kita . Muhammad Razi awk tao en hari ini kita da 9bulan .
okay betapa overnya kita nak btw satu dunia , satu malaya yg kita da bina selama neh .
betapa seronoknya kita hari ni , sambut dua sekali . wahh (!) bhgyanya kita .
i hope we still boypren girlpren forever . i'm marry with you . iloveyou .  
hidup saya tak lengkap bila awk tiada di sisi saya . :)
kbai ;) muahmuahmuah . ilapyeu  

#semalam kami dating-2 , aw  suka . comel sungguh awk noh . HAHA .
ditemani oleh cik sarra kita . 
 
ilapyeu frend ;)

SUKA ? LIKE JERR ;) TERIMA KASIH DATANG LAGI ;)

No comments:

Post a Comment

-->