Monday, October 17, 2011

wee :D


wee , assalammualaikum :D jawap jangan ta jawap t dosa lah . hee .
mcm lah ampa ta tao :p , da berapa hari ta update , rindu kau lah blog comot neh .
okay , mula cerita , saya rindu awak lah musyuk masyam capital R 
kita da text sebab ta da kedit . huu , bila awak nak topupkan meh ?
rindu awak tahap babun nak mati lah . HAHA .
#besakatengokbabunnakmampoih , rupababunnakmampoihpuntakbesatengok . :)
sembangkemaih . HAHA . ampa paham tak apa yg aku tulis ? aku pun ta phm . HAHA .
ta pa ta paham pun , tak jadi buah mulut orang ramai pasai blog aku . HAHA .
pandai aku bebicara malam neh . :) walaucena pun aku tetap sayang hang sangat-2 , cinta ang
laju-2 . okay . :) #muahmuhmuahmuah 
*pada si rama-2 terbanglah di kau padanya si dy ,
  pesankanlah rinduku padanya rindu ku padanya 
okay , esk ta da exam , rabu start balik . good luck with me :)
kbai ;)
SUKA ? LIKE JERR ;) TERIMA KASIH DATANG LAGI ;)

No comments:

Post a Comment

-->