Wednesday, September 7, 2011

kegembiraan dlm kesedihan . :'(

awk . awk jga diri awk baik-2 tao dkt kem pantai merdeka tuh :)
arini awk balik , awk da pegi 3hari 2mlm . awk , semalam
awk text saya gna 6bew kwn awk , yg awk btw tuh awk ,
time tuh saya hepy sangat then nages . huhu .
awk ckp suruh saya call awk , saya call awk ,
awk dgr saya nges kan dkt awk ?
to lah tandanya saya rindu awk gila babeng lah . tapi nak watcena kan ?
thanx dkt kwn awk najib yg bnyak btw pasal awk dkt saya . :)
najib taceh tao :) mcm neyh lah kwn . hoho .
kita ckp-2 kan , pasto awk btw yg sim awk pun kena rampas nan mak awk .
hm , saya sedeyh sngt-2 . bila kita nk mcm dlu ?
bila awk nak beli nfon baru ? saya da ckp kt awk yg saya nak tnggu
awk bpa lma palk , then awk tanya saya npa ta sanggup tnggu ka ?
bkn saya ta snggup tnggu lah , sayang punya pasal bpa lma pun ta pa saya tnggu awk .
saya mmg suka tnggu awk lama-2 . (perli sikit) :p
saya susah nak explain dkt awk apa yg saya rasa saat-2 neyh .
hm . really i miss u . :) rindu saya ta terubat meyh .
saya dkt sekolah hanya memberi senyuman palsu semata-2 dkt kwn saya .
saya ta mao dorang tao yg saya teringat awk sangat-2 .
tapi saya dgr suara awk , lg rindu lah . bila nak dgr suara awk lg ?
ini yg timbul d fikiran saya . :(
kbai :( . iloveubabymorethanyouloveme <3 muahmuah-2 .
beri sikit kiss kerinduan saya terhadap awk :)
SUKA ? LIKE JERR ;) TERIMA KASIH DATANG LAGI ;)

No comments:

Post a Comment

-->