Tuesday, September 6, 2011

dihantui oleh kerinduan :(

hm . apa pun ta da bila tgk skrin nfon kita .
sedeyh gila . bila nak text mcm dlu .
awk serius saya cakap , kt sekolah saya hnya beri
senyuman palsu semata-2 dkt kwn-2 saya smua .
tapi untunglah jgk , kt sekolah saya ta sngt engat kt awk ,
sbb kwn saya rmai , tapi balik umah sumpah sorang-2 teringat awk .
time tuh mula lah nak timbul perasaan nges . :'(
saya ta tao nak wat pa da utk saya ta engat awk time-2 mlm ceni .
saya rindu awk gila . da bnyak hari ta text . hm .
saya tulis neyh saya nges tao awk . esk cena saya nak wat oral ,
sumpah ta bole hafal teringat kt awk .
kbai . :'(
yeah . i'm crying right now :'(
sory lah k copy picture lma .
tapi saya tengah nges skunk .
saja ta mao sanapkan balik . sbb hodoh sngt . :(

SUKA ? LIKE JERR ;) TERIMA KASIH DATANG LAGI ;)

No comments:

Post a Comment

-->