Tuesday, August 9, 2011

hepy bufday awk ♥

HAPPY BUFDAY TO YOU ,
HAPPY BUFDAY TO YOU ,
HAPPY BUFDAY TO YOU ♥
awk , sekarang awk tgh trial PMR kan ?
wat yg terbaik oke . hee . saya selalu
doakan awk . ♥ awk , mgkin ta tao yg saya slalu
usya awk dari jaoh , sbb muka awk seiras dgn muka bf saya .
hee . awk nak tao ta , masa da ceramah 3R kt skola selama 2hari 1malam to an ,
first kna susun meja letak kt blakang , saya g cari meja awk lah kan ,
tnggu bapak agy . HAHA . then da tetulis ats meja awk , ic awk ,
sy tros tgk date bufday awk . sekarang tiba lah masa dy kan ?
HAHA . hope happy with your family n girlfie .
may god bless u :)
saya akan tetap mengusya awk dari jaoh , tambah lg
kalau saya rindu encik boyfie saya , lg saya suka tgk awk .
papa pun wat yg terbaik utk trial neyh oke . :)
nama dy mna bole gtw an , DANGER :)
oke lah gtg . kbai ;)

SUKA ? LIKE JERR ;) TERIMA KASIH DATANG LAGI ;)

No comments:

Post a Comment

-->