Tuesday, August 9, 2011

sabar jaa lah kan :)

d ary yg mulia neyh , aku perlu tahan kesabaran aku .
bak kata bf aku , biar lah dy nak kata pa pun , to hak dy .
kita hnya sabar jaa . owg ta da ilmu mmg cmtuh .
keja mao tduh owg sana sini . kesalahan diri dy , dy ta nampak .
smua salah owg laen . tgk dy btw ex dy sbb aku dy ptoz an ?
tba-2 dy cakap aku pun sama . weyh , agaklah aku ta sama dgn ang oke .
aku ta besa nak tuduh owg laen kalo aku ptoz nan bf aku . tapi
alhamdulillah lah kan , aku nan bf aku msih kekal .
bkn mcm ang , hot sngt , smua ta sesuai . bkn aku nak bangga
yg aku nan bf aku kekal , tapi aku pelik ang ckp aku pun sama ?
sama kt mna ? ta phm aih . HOHO . sabor jee lah .
family aku da sangkut paut dgn family ang ka ?
ta tao lah plak . HAHAHA . da ar chaw !
SUKA ? LIKE JERR ;) TERIMA KASIH DATANG LAGI ;)

No comments:

Post a Comment

-->