Monday, July 4, 2011

2/7/2011 . 1 MURID 1 SUKAN 1 MALAYSIA . :)

yeah ;) . lma kan aku ta update ? first neyh aku nak cita
pasal LARIAN 1MALAYSIA . sumpah best kan ? HAHA .
kaki ta sakit , ceh ! besa lah dkt jaa . hee .
tapi da lah geng-2 gedix neyh kan , balik-2 on9 fb , da tulis d wall ,
yg kaki sakit . HAHA . nak tegelak derr . makcik-2 oii dkat jaa lari tuh ,
ta pyh over nak bg owg kesian oke . da hal hmpa lari pun ta ,
first nak lari tu dy , dok kt garisan mula , mai time lari ,
hampa yg kebelakang . HAHAHA . (sbenarnya nak btw yg dpa tuh lari kuat)
HAHA . over jaa lbeyh .
second , HARI SIVIK . best lah jgak . mcm-2 pemainan .
aku masuk congkak , jgn kata la kan congkak tuh nmpak
jaa muka aku nak men trus dy bg kalah . HAHA .
(bangga kan btw owg yg aku kalah ;p)
sbenarnya nk btw kt korang semua , aku neyh ta tao langsung
step-2 men congkak . HAHA . tao men jaa , ambil habuan lah kan ? hee . ;p
ta pa just men suka-2 , enjoykan diri . yg mna menang aku ucapkan tahniah ,
yg kalah aku ucapkan takziah , temasuklah diri aku . HOHO .
taon dpan ada lg , jgn risau lah oke . masuk pemainan laen plak . hee . :D
oke abislah pasal SIVIK .
third , TONTON PANTUN ANTARA SMKSAT SAMA USM .
best la jgk tgk dpa pantun neyh . tapi lama-2 agak bosan , tapi ta pa
2/7 tuh mmg tarikh enjoy lah kan ? encik hati pun pegi kem balik
2/7 tuh . suka - suka . ILYR AND IMYSMR .
                       kbai ;) .

SUKA ? LIKE JERR ;) TERIMA KASIH DATANG LAGI ;)

No comments:

Post a Comment

-->