Monday, June 20, 2011

agak lama kan aku ta update . :)

agak lama jgk kan aku ta update . sory agak malas ,
coz ta da story mory utk d kongsi . hee .
rabu neyh sekolah aku sukan daa , pukul 2.00 , agak laa weyh ,
panas beb time tuh . asal taun neyh wat ptg plak  tdak pg jaa .
adoi , ta faham aku . hee .
pape pun enjoy my self . esk maybe ta belajar sbb
buat hari perpisahan ustazah SOPIAH . dy suda nak besara .
huarghh (!) . sedeyh kod , ramai bdk ta suka nan dy ,
pa salah dy pun ta tao . kalo dy tegur to , utk kebaikan .
ceh ! wat bek plak . HAHA .


encik boyfie : agak oke laa dgn dy sekarang , ta gado-2 daa .
tapi esk dy kena pegi kursus d SP . huarghh (!) . 3hari 2mlm .
ta msg ta apa . agak lama la bg aku cm 2tahun . HAHA . sewel jgk aku neyh .
pegi kejap jaa da bising . sabar jee lahh . jgn lupa tgk cinta melody , daa
saat-2 genting . HAHA .
t update laen . kbai ;)
SUKA ? LIKE JERR ;) TERIMA KASIH DATANG LAGI ;)

No comments:

Post a Comment

-->