Wednesday, December 14, 2011

reunion untuk kali kedua :)



haii , morning . okay kat sini kita nak berstory mory tentang reunion semalam .
ouh , alahai bestnya jmpa yg lma-2 . tapi malangnya dia neh sorang jaa laky ,
aliff , memang dia neh gentleman lah katakan , 13 orang pompuan dia sorang laki ,
memang hebat lah kan ? hee , apa-2 pun semalam memang best . taun depan kita buat lagi naa .
jika panjang umor kita ;) weyh-2 iloveyou . sayang hampa sangat-2 .
especially kawan-2 aku yg aku sayang , SITI AMINAH , SITI HABIBAH , NUR AZIRA ,
AZIMATUL ASYIFA , NOR IFA , ANISAH NABILAH , ALYA FATINI , NOR HASINAH ,
ROSMIRA , SITI SULAIHA , NUR DIANA SYAHIRAH , NURUL ATIKA , DAN ALIFF . ;)
ILOVEYOU LAH WEH ;) <3 .
makan punya makan , dah kenyang .
lepas p riuh kedai makndak kami pusing-2 kampung , HAHAHA .
mesti org kampung pelik kan sebab kami banyak biji moto , mcm konvoi lah katakan . HAHAHA .
tapi semalam kenangan manis kita , mandi ujan . AHAHAHA , smua org pelik tengok kita kan ?
HAHAHA , apa lah ank-2 dara neh , ujan-2 pun meronda lagi . huhu ;)
nak tengok gambar kami semua ta ?
sat muka kami cantek-2 comel-2 belaka , HAHAHA ,
jangan nak kutuk , jangan nak mengata apa-2 , aku sepak mampos ;) lalalala ~

~ jeng

~ jeng

~jeng



*rindu hampa ;) muahmuah sikit . heee .
tapi yg sekolah ahmad tajuddin aku ta rindu ,
HAHAHA , tiap-2 hari jumpa , HAHA , kidding noh .
semua aku rindu , semua aku sayang ;)
time neh ada yg ta da sebab , dpa balik awal .
so yg ada sanap lah sat buat kenangan . hee .
kbai ;) 

SUKA ? LIKE JERR ;) TERIMA KASIH DATANG LAGI ;)

No comments:

Post a Comment

-->