Monday, October 3, 2011

iloveyoulahpakcik :)



Assalammualaikum okay harini nak cerita pasal abe capital R lah .
mana bole ta cerita , mesti kena selit jugak dlm post blog aku .
korang perasan ta yg aku banyak cerita pasal makhluk ALLAH yg sorang neh . hee .
#muahmuamuah . bila kita nak meet lagi pakcik ? aku rindu hang tahap gaban da neh .
Firstly : IMYSDM BABY ;) awww , suka gila lah :)
Second : ILOVEYOUSOMUCH HINGGA TAK TERKATA (nah gila pnya sewel)
Lastly : IM MARRIED WITH HIM , awww , suka-2 .

HAHA , he is everything to me . aku tahu kalau pasal dy
sampai esk pun ta abes aku cita . HAHAHA .
kisah apa aku . liputan bak kata surat khabar metro :p
heran-2 kalau kita suka dekat seseorang nah mao tao lah
keja mao cita pasal dy jaa . hee . mesti korang kata supa
dy sorang jaa ada boyfriend , okay mai nak habaq mai ,
boyfriend hampa ta sesweet boyfriend kami .
*nah lg panas hampa baca . HAHA . sabor jee lah .
hanya gurauan semata-2 .
nak tahu sebab apa aku sayang sangat kat pakcik neh ?
haaa ....
nie nak habaq mai
first , ta pyh kata lah dy memey nsem , to yg aku fall in love tuh . HAHAHA .
second , dy seorang yg beriman .
third : kalau benda dy ta suka dy straight to the point oke , *ta cover-2 da .
lastly : dy sangat lah romantic to yg menyebabkan aku fall in love kt dy . :)
untuk aku jaa okay dy boleh romantic-2 dgn orang lain ,
datang langkah mayat aku dulu . HAHAHA .
so , what , im his girlfriend , semua orang tahu kan ? tengok fesbuk lah weyh .
okay lah itu sahaja liputan penuh pakciksayasayangtuh .
OMG ILOVEYOUFUCKDAMNMUCH BIE <3





SUKA ? LIKE JERR ;) TERIMA KASIH DATANG LAGI ;)

No comments:

Post a Comment

-->