Sunday, October 30, 2011

bored :(


kay , samat petang semua ,
alahai boringnya ptg-2 neh . semenjak ta da facebook neh ,
aku da ta bole ngadap netbook neh lama-2 , tidak ptg-2
ssh lah utk aku bina badan neh , aku keja melayan facebook .
tetiba facebook kena deactive , wahh bosan gitu .
okay , sory line internet rumah aku supa apa agy . ta bole nak on9 ,
so ta dapatnak update blog tep-2 hari , hm .
neh pun line internet umah sapa ntah , aku curi . hoho .
line neh bukak pnya lama , kalau bole bukak facebook tuh
nah mula lepas rindu aku kat situ segala-2nya . bestnyaa . :)
tapi , hm , hnya bole bukak blog update , then 4shared lagu dengan
benda yg slalu aku buat bila bukak netbook neh if ada line ,
aku bukak blog orang usya blog dorang . sekarang rutin harian aku ,
balik sekolah mandy , makan , tidur . okay bina badan :)
kbai ;)
#textwithbudaksewel ;(
SUKA ? LIKE JERR ;) TERIMA KASIH DATANG LAGI ;)

No comments:

Post a Comment

-->