Thursday, July 14, 2011

yeah epy sedikit :)

hye . lma lah jgk aku ta update neyh kan ? hee .
yea lah sibuk :p
(masalahnya aku neyh malas nak update)
sekarang da bole text sama en.haty . wow !
epy gila kod . suka sangat-2 . imissu lah budak noty . :)
arini kt sekolah , sebenarnya arini aku kena wat ujian lisan kod .
baru pg tdi pukul 5.30 cari bahan , pastuh hafal ,
confirm ta masuk pala hotak kan ? HAHAHA .
(jgn wat aku org contohi  kamu-2 d luar sana oke , t jadi cam biawak nmpak gelabahnya)
HAHA . hafal punya hafal , dapat hafal sikit pun jadi lah . tetiba dari jauh
nmpak dah CIKGU MARIAH dtg dgn muka yg garang . wahh !
takotnya aku . bole bayang t kalau ta dapat bc dgn lancar dy akan marah-2 aku
dpn kwn-2 . (malunya)
ternyata ta , sbb dy ada mensyuarat panitia BAHASA MELAYU .
alhamdulillah , (ilang suda muka takot aku bila dgr announcement !)
naseb aku lah kan arini . bole aku balik hafal dkt rumah cuti 2hari neyh .
gtg . nak hafal lisan kejap . hee . doakan aku ta kena marah dgn dy oke .
kbai ;)
SUKA ? LIKE JERR ;) TERIMA KASIH DATANG LAGI ;)

No comments:

Post a Comment

-->