Friday, July 29, 2011

pengalaman baru kawan baru :)

hey . lama kan aku ta update blog . yea lah ,
baru balik dari kem prostar . best sangat-2 .
bole dpt pengalam baru , kwn baru .
aku dok satu dorm dgn bdk sekolah selama , lubok best jgk
dgn depaa neyh . tapi sekolah lubok , rmai dtg tnya aku neyh awex
razi yea ? ouh , fedup meyh . asyik-2 tnya psal menda neyh .
mlm first day , da dgr ceramah , pastuh ada buat mlm burung hantu , takot jgk meyh .
dok dlm hutan . wahh ! asyik teringat mak nak balik !!
pkul 2.30 bru tidur . 4.30 kna bgun daa . 2jam jee dpt tidur . letih sngt-2 .
second day pg-2 daa senamrobik , mendaki gunung (best sngt-2 pgalaman baru aku dpt) ,
explorace , maen dlm air . suka-2 . mlm wat muhasabah diri .
nah smua nges , ya lah abg fessi tuh contohkan mak kami smua meninggal .
tdo pkul 1.30 . 6.30 bgun . dan lah kan tido kejap .
last day besuka ria lah , hari last kan ? apa-2 pun mmg terabik lah kem neyh .
akak-2 abg-2 fessi nah sporting gila . balik-2 smpai umah , tibai tidur smpai pg .
HAHAHA . terok an ? hoho .
apa-2 pun mmg enjoy lah kt sna . aku just nak cita aku d sana . hee .
balik text encik haty puas-2 lah . d sana ta puaz . hee .
kbai ;)
SUKA ? LIKE JERR ;) TERIMA KASIH DATANG LAGI ;)

No comments:

Post a Comment

-->