Friday, July 22, 2011

5 months ♥

assalammualaikum , hari ni saya mao cerita pasal dy .
sayang harini kita genap 5bulan kan ?
selama 5bulan neyh banyak suka duka , pahit manis
yg kita lalui . apa-2 pun masalah saya tetap sayang awk .
saya ta mao tinggal awk . ini janji saya terhadap awk .
harap awk begitu jgk lah . 

*kasih sayang saya terhadap awk ta pernah luntur .
saya mao awk jadi jodoh saya . 
jodoh semua d tangan tuhan kan ? tapi saya da bercinta dgn awk 
selama 5bulan , kalau ada jodoh kita , tetap kita akan besama 
smpai ke anak cucu cicik . right ? 

saya sayang awk sepenuh hati saya .
saya ta mahu awk tinggal saya and saya ta kan tinggal awk .
apa-2 pun masalah kita akan selesai secara elok kan ? ini janji kita dua kan ?
lg satu janji kita , walau gadoh seterok mana pun , kita ta kan
kuar perkataan neyh kan ? "PUTUS" .
harap berkekalan hubungan kita . AMIN :)

KBAI ;)
nak teman azilah g sekolah . 


SUKA ? LIKE JERR ;) TERIMA KASIH DATANG LAGI ;)

No comments:

Post a Comment

-->