Monday, June 6, 2011

aku suda pegi menghilangkan diri utk beberapa hari , utk lpaskan tension :) .skunk da kembali ke laman blog . hee . :)

assalammualaikum . 
hey , lma kan aku ta update blog neyh , yeah ,
i'm go holiday . sumpah best kod . aku pergi  JOHOR BAHRU  .
yeah , tension aku bnyak kod aku lpas d sna . HAHA . 
lg-2 bole membuatkan aku mencuci mata , mengusya bdk laky .
yew la kan , da boyfie sndri mcm ta wujud , to yg membuatkan haty ingin
mencari org laen . hee ,  tpi engat , aku ta cari lg oke .
aku still setia kt boyfie . hm .
''saya sangat sygkan awk , saya ta main-2 dgn awk ,
dugaan yg bnyak buatkan saya makin sygkan awk ,
saya nak besama awk seumur hidup saya ,
dan ''SAYA NAK JADIKAN AWAK HALAL UTK SAYA''
saya tnggu saat itu .
-chenta haty saya razi- 
tpi awk , saya ta msg dgn awk saya da msg dgn org laen . hee .
dgn bdk tu just kwn jep , sbb saya engatkan awk .
kalo saya ta engatkan awk , saya da buat bdk tu jdi boyfie kedua saya .
saya ta snggup menduakan chenta awk terhadap saya . 

p/s ~> to my frend azilah binti mohd yusof .
           awk ckp anak sedara awk still sygkan saya ?
           saya ta tao laa ilah dy still sygkan or tidak .
           pa yg bole saya buat kalo saya teringatkan dy ,
           saya hnya mampu menagis . hm . ilah , kmi da text da 2mnggu lebeyh nak
           dkt 3mnggu dah . sapa bole tahan , sapa pun ta bole tahan . hm .
           nak sabar ta larat nak sabar daa , smpai bila kmi trus begini . hm .
           k t update laen . kbai ;)
SUKA ? LIKE JERR ;) TERIMA KASIH DATANG LAGI ;)

No comments:

Post a Comment

-->